27 Kasım 2012

Kaan'a Merhaba.

Heyecan heyecan heyecan. Evet, işte başlıyoruz pardon başlıyorum. Başladım.


Kaan: Of, canım çok sıkılıyor, çok mutsuzum. Hayat çok yavaş, hiç akmıyor. Yarın da sınavım var zaten. Keşke okul bir an önce bitse de gitsem.

O: Benim daha 3 yılım var. Ayrıca okul bittikten sonra nerede yaşayacağız acaba. Ya ayrı şehirlerde olursak?

K: Yok artık, mümkün değil. Aynı şehirde olmak zorundayız, ama hayat hala çok sıkıcı.

O: Sen blog açıyordun hani, ne oldu? Hiç öyle bahaneler saymaya başlama. Üşeniyoruz işte Kaan, sanki yapacak o kadar çok işimiz var ve tam aksine hiç vaktimiz yokmuş gibi hiçbir şey yapmıyoruz.

K: Tamam da ne yazacağım ki? Müzik mi? Sinema? Dizi mi anlatacağım?

O: Bir yerden başla, olur gider zaten o zamanla.


İşte başlıyorum o zaman. Hatta ilk olarak da yukarıda adı geçen Kaan'dan bahsediyorum biraz. Kaan, üniversite öğrencisi ve genç. Bu iki özelliğe sahip olan her insan gibi çok fazla boş zamanı var. Kaan, tabii ki müzikten, sinemadan, televizyondan, popüler kültürden hoşlanıyor. Hemen hemen her şeyi takip ediyor, çok şey biliyor ve sonuncusu ama en önemlisi çok konuşuyor. Uzun zamandır yazmıyor ama artık "buna bir son" diyerek yazmaya az önce başladı.

Peki, bu Kaan ne yazacak? Büyük ihtimal ile yukarıda bahsettiğim konulardan sırayı dikkate almadan yazacak. Bildiğim kadarı ile ilk olarak yerli ve yabancı müzik ile başlamayı düşünüyor. Malum, müzik dünyası çok hareketli günler geçiriyor. Her gün yeni bir şarkı, yeni bir klip hatta yeni bir albüm çıkıyor. Ee insanlar bunları neden üretiyor? Tabii ki Kaan ve Kaan gibi insanların izlemesi, dinlemesi ve yorum yapması için. Sonra ver elini diziler, filmler, sosyal medya belki moda. Neyse lafı fazla uzatmıyorum, en yakında zamanda sizi Kaan ile buluşturacağım.


 Bir sonraki yazı: Alicia Keys - Girl On Fire


Herkes hazırlanıp gelsin.




Kaan Kızılırmak



1 yorum:

  1. Blogspot ailesine hoşgeldin Kaan. Yazılarını büyük merakla bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil

.